З чого складається велосипед?

18 march 2021

Найчастіше новачки, а іноді і ті, хто катається тривалий час, мають погане уявлення про складові частини свого байка. Саме тому ми розберемо це питання більш детально. Щорічно виробники велосипедів застосовують інноваційні підходи в процесі виготовлення велосипедів. Базові деталі і елементи не змінюються, такі як кермо, колеса, рама.

Рама велосипеда - центральний компонент байка, який призначений для з'єднання всіх елементів в єдину систему. Такі параметри, як якість виготовлення, використовувані матеріали, впливають на характеристики велосипеда. Рама може виготовлятися з двома підвісками.

Руль може проводитися в декількох видах і розмірах. Він буває прямим, зігнутим, коротким, з підйомом, широким посиленим. Для шосейних моделей мотоциклів кермо виготовляють спеціальної форми.

Винос керма потрібно для того, щоб закріпити кермо і трубу. Даний елемент може мати різні параметри, завдяки чому підбираються найбільш зручні байки для кожної людини.

Колеса, обіддя, покришки, спиці і втулки. Кожна модель байка випускається із заздалегідь передбаченими розмірами коліс.

Сідло - один з найбільш індивідуальних елементів байка. Розрізняється залежно від моделей велосипеда, може бути як жорстким, так і м'яким.

Гальмівні ручки необхідні для того, щоб управляти системою гальм байка. Їх розташування - кермо велосипеда ,ліва і права сторона. Найчастіше переднє гальмо розташований зліва, задні гальма - справа.

Педалі. Можуть використовуватися платформні і контактні види (для них необхідне спеціальне взуття).

Манетки (гріпшіфти) - потрібні для здійснення перемикання передач з однієї на іншу.

Гріпси дозволяють забезпечити краще зчеплення рук і керма. На деяких моделях виробники використовують обмотку.

Рульова колонка необхідна для того, щоб з'єднати вилку і раму. До її складу входять два підшипника.

Вилка для амортизації передбачена для того, щоб без утруднень перетнути перешкоди на дорозі. Для швидкої їзди вилку виготовляють жорсткою.

Гальма, які можуть відрізнятися з урахуванням типу приводу: механічні і гідравлічні. Залежно від місця докладання зусиль: ободниє і дискові.

Підсідельний штир необхідний для того, щоб скріпити сідло і раму велосипеда . Також він дозволяє відрегулювати висоту сідла і посадку байка.

Задній амортизатор присутній на байках, призначених для агресивних стилів катання: даунхіл, ендуро, олд маунтін, фрірайд. Амортизатори можуть бути повітряними і пружинними.

Касета - елемент заднього приводу байка. Може мати різну кількість швидкостей.

Шатуни в з'єднанні з зірками складають «систему». Такий елемент кріпиться до рами з використанням каретки, розміщеної в спеціальному отворі.

Ланцюг служить сполучною елементом між зірками і касетою.

Перемикачі швидкостей необхідні для перекидання ланцюга на зірки для встановлення оптимального зусилля велосипедиста.

Гальмівний диск включений в комплект гальмівної системи.

Підвіска. Такий елемент відповідає за функціонування амортизаторів і забезпечує найбільш комфортну їзду.