З чого складається велосипед?
Найчастіше новачки, а іноді й ті, хто катається тривалий час, мають погане уявлення про складові свого байка. Саме тому ми розберемо це питання докладніше. Щороку виробники велосипедів застосовують інноваційні підходи у процесі виготовлення велосипедів. Базові деталі та елементи не змінюються, такі як кермо, колеса, рама.
Рама велосипеда – центральний компонент байка, призначений для з'єднання всіх елементів у єдину систему. Такі параметри, як якість виготовлення, матеріали, що впливають, впливають на характеристики велосипеда. Рама може виготовлятися із двома підвісками.
Руль може здійснюватися в кількох видах та розмірах. Він буває прямим, вигнутим, коротким, із підйомом, широким посиленим. Для шосейних моделей байків кермо виготовляють спеціальною формою.
Винос керма потрібний для того, щоб закріпити кермо та трубу. Цей елемент може мати різні параметри, завдяки чому підбираються найзручніші байки для кожної людини.
Колеса, обіддя, покришки, спиці та втулки. Кожна модель байка випускається із заздалегідь передбаченими розмірами коліс.
Сідло – один з найбільш індивідуальних елементів байка. Розрізняється в залежності від моделей велосипеда, може бути як твердим, так і м'яким.
Тормозні ручки необхідні для того, щоб керувати системою гальм байка. Їхнє розташування - кермо велосипеда, ліва та права сторона. Найчастіше переднє гальмо розташоване зліва, задні гальма – справа.
Педалі. Можуть використовуватися платформні та контактні види (для них необхідне спеціальне взуття).
Манетки (грипшифти) – потрібні для здійснення перемикання передач з однієї на іншу.
Грипси дозволяють забезпечити краще зчеплення рук та керма. На деяких моделях виробники використовують обмотку.
Рульова колонка необхідна для того, щоб з'єднати вилку та раму. До її складу входять два підшипники.
Вилка для амортизації призначена для того, щоб легко перетнути перешкоди на дорозі. Для швидкої їзди виделку виготовляють твердою.
гальма, які можуть відрізнятися з урахуванням типу приводу: механічні та гідравлічні. Залежно від місця застосування зусилля: обідні та дискові.
Підсідельний штир необхідний для того, щоб скріпити сідло та раму велосипеда. Також він дозволяє відрегулювати висоту сідла та посадку байка.
Задній амортизатор присутній на байках, призначених для агресивних стилів катання: даунхілл, ендуро, олд маунтін, фрірайд. Амортизатори можуть бути повітряними та пружинними.
Касета – елемент заднього приводу байка. Може мати різну кількість швидкостей.
Шатуни у поєднанні із зірками становлять «систему». Такий елемент кріпиться до рами з використанням каретки, розміщеної у спеціальному отворі.
Ланцюг є сполучним елементом між зірками та касетою.
Перемикачі швидкостей необхідні для перекидання ланцюга на зірки для встановлення оптимального зусилля велосипедиста.
Тормозний диск входить до комплекту гальмівної системи.
Підвіска. Такий елемент відповідає за функціонування амортизаторів та забезпечує найбільш комфортну їзду.