Захист рами велосипеда від відколів і подряпин

Як вибрати наклейки на велосипед? Для чого використовується захист байка? Початківці велосипедисти, які тільки знайомляться з особливостями катання, нерідко ставлять це питання. Чи потрібні захисні елементи для велосипеда, що вони являють собою, чому їх так часто обговорюють? Ця інформація найкраще підійде для новачків, ніж для досвідчених любителів велосипедів. У цій статті будуть детально розкриті питання потреби у велосипедних наклейках, а також інші способи захисту байка.

Клеючі вироби, які розраховані для велосипеда, мають практичні властивості. Після придбання байка та початку його використання на корпусі з'являються невеликі ушкодження у вигляді подряпин, смужок та слідів від кріплення додаткових пристроїв. Така ситуація зрозуміла, оскільки байк регулярно контактує з невеликими елементами дорожнього покриття, з гілками та елементами забруднень. Ситуація ускладнюється при використанні велосипедів mountain bike або туристичних взірців. Тому придбання наклейок для рами не потрібно відкладати. Це необхідно для захисту та прикраси велосипеда.

Навіщо потрібні наклейки для велосипеда?

При придбанні велосипеда з якісним фарбуванням покупець змушений сплачувати велику суму. Саме тому багато власників велосипедів намагаються зберегти початковий вид свого транспорту якомога довше. Повторне нанесення фарби прирівнюється до автомобілів – найчастіше не застосовується, оскільки коштує чимало грошей. До того ж цей процес досить трудомісткий.

Виникає питання підбору наклейок під відтінок лаку, що використовується. У разі необхідності у продажу велосипеда пошкодження свідчать про необхідність зниження ціни. Вважається, що подряпини та потертості означають активне використання байка. У зв'язку з цим рекомендуємо берегти свій транспорт від виникнення сколів та подряпин з моменту його покупки. Здійснити це дуже просто.

Найбільш поширені області та причини виникнення пошкоджень на велосипеді:

  • область контакту рами та тросика;
  • область вилки велосипеда;
  • нижня частина байка (відбуваються удари дрібного каміння, що летить від коліс);
  • виникнення пошкоджень після падіння;
  • пошкодження після кріплення аксесуарів до велосипеда;
  • результат ударів ланцюгом об велосипед.

Захист рами від пошкоджень тросів. У якій області байка потрібно розмістити захисні вироби? По-перше, слід розібратися із кріпленням таких виробів на кермо байка. Сорочка або боуден - це верхня частина тросика, в якій він розташований. У тому випадку, коли ця оболонка контактує з кермом, ця область вимагає обклеювання захисних елементів. Після цього потрібно уважно оглянути всі ділянки велосипеда, де спостерігається торкання сорочки та фарби. Всі такі області потрібно захистити за допомогою спеціальних наклейок, оскільки незабаром може утворитися значне потертість. Після цього потрібно вивернути кермо байка на 45 градусів у ліву та праву сторону. Якщо при повороті керма спостерігається торкання троса до рами, потрібно наклеїти туди захист.

У тих областях, де спостерігається перескакування та тертя тросиків, слід здійснити фіксацію цих елементів за допомогою гачків або силіконових чохлів. Такі дії допоможуть запобігти стирання основи та псування великої частини сорочки. Також рекомендується використовувати наклейки в місцях, де рама торкається троса. Враховуючи наявність високого тертя в цих галузях, використання наклейок доцільніше. Такі вироби пропонуються до продажу як набори наклейок різних розмірів.

Захист нижньої частини рами. Звертаємо вашу увагу на надмірні пошкодження нижньої частини рами транспортного засобу. Це виникає внаслідок невеликих частинок, які потрапляють від колеса. Для запобігання такому зносу рекомендується обклеїти раму захисною плівкою великого розміру.

Ушкодження під час падіння. Безумовно, врятувати від падінь наклейки не здатні. Велосипед має на увазі активне використання, оскільки є спортивним транспортом. Переживати із цього приводу не варто. Потрібно всіма способами захистити покриття велосипеда, доки воно не втратило свого первісного вигляду.

Захист від потертостей навісними сумками та іншим обладнанням

Сумки для рами дуже зручні у використанні. Вони відрізняються невеликими розмірами та призначені для розміщення багатьох предметів. Найчастіше велосипедисти кріплять на верхню частину байка велосипедну фару, батарею чи сумку для телефону.

При надмірному затягуванні ремінців на трубі лакофарбове покриття стає матовим. Під час пересування під кріплення потрапляють дрібні частинки та поступово ушкоджують раму. Саме тому необхідно обклеїти всі ділянки, де кріпляться аксесуари.

Захист пера велосипеда. Елемент задньої підвіски велосипеда може пошкоджуватися внаслідок дії ланцюга. Наприклад, коли велосипедист долає піднесення або просто їздить поганою дорогою. Одного заїзду достатньо для пошкодження лакофарбового покриття. Збереження даного елемента велосипеда можна досягти за допомогою захисту пера. Дані вироби можуть бути виготовлені із застосуванням різних матеріалів: неопрен, пластмаса, гума. Кріплення здійснюється за допомогою хомутів, липучок або стрічки, що клеїться.

У деяких випадках на задній підвісці передбачається заводська наклейка, яка виконана в чорному або прозорому кольорі. На жаль, такий захист тримається дуже недовго. Рекомендоване придбання для такої області – пластиковий захист, який кріпиться на хомут, або неопреновий виріб на липучках. Такі елементи торкаються фарби, як ремені аксесуарів. У цьому випадку можна використовувати наступну пораду. Під захисний елемент із пластмаси рекомендується придбати спеціальну наклейку. Зверху цього необхідно закріпити захист задньої підвіски.

Нескладний захист можна спорудити із пластикової пляшки. Зовнішній вигляд такого предмета залишає бажати кращого, проте він тримається досить довго. Основне у тому, що він убереже раму від ушкоджень.

Захист ніг вилки велосипеда. Тривале збереження властивостей полірованого покриття вилки означає найкращий ковзний ефект. До того ж це сприяє запобіганню просочування олії. Іноді власники велосипедів використовують захисні чохли для вилки. Вони захищають цей елемент від забруднень. Вважається, що з використанням таких виробів термін служби вилки значно продовжується. Насправді сучасні моделі байків такого захисту не потребують.

Чому не потрібно застосовувати чохли? Все тому, що під них рано чи пізно потраплять невеликі частки пилу і будуть саме там. Цей ефект подібний до впливу наждакового паперу, який пошкоджує глянсове покриття. У такій ситуації раціонально використовувати чохол із вбудованою системою фільтрації або стежити за тим, щоб такий захисний елемент не стикався з ногами.

Виходить, що від чохлів буде більше шкоди, ніж корисних властивостей. Ми вважаємо, що застосування чохлів для вилки буде виправдане лише у разі планування поїздки по забрудненій місцевості (коли бруд прилипає до ніг та велосипеда). При залишанні такої зони рекомендується відразу ж позбавитися чохла і сховати його в сумку. Після звичайних поїздок слід проводити очищення вилки від частинок пилу, протирати його, іноді користуватися спреєм або сухим лаком.

Захист шатунів. При поїздці на велосипеді обертання педалей сприяє стирання фарби з шатунів. Але це не є великою проблемою. Ви можете використовувати захисну наклейку, щоб уникнути пошкоджень елемента. Найкращим рішенням буде усадження плівки на шатуни, підігрів її за допомогою будівельного фена.

Ми сподіваємося, що дана інформація стане вам у нагоді. Ви можете поділитися власним досвідом захисту велосипеда від пошкоджень та подряпин.